Panel: relevante kennis over uw doelgroep en concurrenten.

U wilt op elk gewenst tijdstip kunnen beschikken over relevante kennis over uw markt, uw doelgroepen en uw concurrenten. Vanzelfsprekend wilt u dat deze kennis is gebaseerd op actuele en betrouwbare data. Waar mogelijk wilt u dit gekoppeld zien aan het online gedrag van uw doelgroep. Onze access database TNS NIPObase maakt dit mogelijk.

Respons bedraagt gemiddeld 70%

TNS NIPObase is een database van ruim 200.000 respondenten die regelmatig meedoen aan onderzoek van Kantar. Van deze respondenten is standaard een groot aantal gegevens beschikbaar, bijvoorbeeld responsgedrag, sociodemografische kenmerken, waardenoriĆ«ntatie, informatie over mediaconsumptie, merkgebruik en zelfs hun surfgedrag op internet. Deze respondenten worden benaderd met alle gangbare veldwerkinstrumenten.  Kantar gaat zeer zorgvuldig met panelleden om. Zij worden maximaal drie keer per maand benaderd en ontvangen altijd een beloning voor hun medewerking. Dit resulteert in een zeer hoge respons (gemiddeld circa 70%), wat de kwaliteit van de verzameldde data sterk ten goede komt.

Gebruiksmogelijkheden van TNS NIPObase

  • Steekproeftrekking
  • Verdiepende analyses
  • Vervolgonderzoek (kwalitatief en kwantitatief)
  • Winkelbezoek
  • Dedicated panels (aankoop, gebruik, afzet etc van producten)
  • Merkgebruik (concurrenten)
  • Panels voor moeilijk te bereiken doelgroepen of specifieke beroepsgroepen
  • Panels voor specifieke segmenten (ouderen, jongeren, mannen, vrouwen, huurders)
  • Panels met burgers / inwoners van verschillende gemeenten

Benieuwd op welke gebieden wij uw organisatie kunnen helpen?

Leg direct uw vraag neer via ons contactformulier of neem contact op met een specialist die bij u past.