Kantar Public op MIE met sessie Multichannel Marketing in farma

Gepubliceerd: 27-01-2017

De Jaarbeurs in Utrecht is op woensdag 1 en donderdag 2 februari de place to be voor marketeers en onderzoekers. Dan wordt in Media Plaza de 15e editie gehouden van Nederlands grootste Marketing & Insights Event. Kantar Nederland is Platina Sponsor van MIE 2017.



Als Platina Sponsor zijn we goed vertegenwoordigd op het MIE. Je vindt ons in de Kantar Bar op het MIE-Paradeplein en we verzorgen o.a. de inspirerende sessie:

Multichannel Marketing in farma

Hoe ga ik om met multichannel marketing? Eén van de meest gestelde business vragen onder farmamarketeers. Hoe zet je je mix van kanalen het beste in en hoe meet je nou wat dit uiteindelijk oplevert? Tegen welke barrières loop je aan? En kunnen we die barrières slechten?

In deze discussiesessie met vertegenwoordigers van de farmacie en drie onderzoeksbureaus met zorg- en farma-expertise proberen we een stap dichter bij de oplossing te komen. Uiteraard kan het publiek zich eveneens in deze discussie mengen.

Petra Kramer (Kantar Public), Edwin Bas (GfK) en Joris Nieuwenhoff (Blauw Research)

Donderdag 2 februari | Ronde 2 | 10.45 - 11.30 uur 

Meer weten over deze workshop >>


En drink een cocktail met ons in de Kantar Bar

Bezoek ons in de Kantar Bar op het MIE-Paradeplein. Daar schenken wij de hele dag (grotendeels alcoholvrije) cocktails. Kom met ons proosten op het feit dat Kantar TNS, Kantar Public, Kantar Millward Brown en Kantar Vermeer hun samenwerking flink hebben verstevigd om de klant zo nog beter van dienst te kunnen zijn: It's all in the mix.
 

Meer Kantar op het MIE

Bezoek ook onze andere Kantar workshops.