10 maart 2016 I 9.00 uur - 15.30 uur I Jaarbeurs MeetUp, Utrecht
Op donderdag 10 maart staan Job van den Berg en Debby van Adrichem op het WhatsApp voor bedrijven event van Frankwatching. De laatste jaren neemt WhatsApp een steeds centralere plek in binnen de klantcontactstrategie van bedrijven en publieke organisaties. Job en Debby vertellen wat de consument er nu echt van vindt.
Om een succesvolle WhatsApp-strategie te ontwikkelen, is het belangrijk om te weten wat het perspectief van de consument is. Veel bedrijven willen 'iets’ met WhatsApp doen, maar vergeten soms de vraag te stellen of de app wel aansluit bij de behoeften van hun doelgroep. Daarom heeft TNS NIPO uitgebreid onderzoek gedaan naar de waardering van WhatsApp onder consumenten in Nederland. Het wereldwijde TNS Connected Life-onderzoek naar online consumentengedrag en behoeften geeft een internationaal perspectief. Op basis van deze resultaten komen Job en Debby met concrete lessen over hoe je met een WhatsApp-strategie ook blije consumenten krijgt.
Niet te missen
Tijdens zo'n uniek event laat je natuurlijk niet verstek gaan. U kunt zich hier
aanmelden.
Wat kan WhatsApp voor uw klantcontactstrategie betekenen?